Jobba med oss i Göteborg

Under våren 2021 kommer vi att lansera en Personal Shopping-tjänst i Göteborg och söker nu personal inför detta uppdrag. Vi letar både efter erfarna Personal Shoppers/Stylister, men även en administrativ assistent med ett brinnande modeintresse. Läs mer om rollerna nedan och skicka gärna in din ansökan enligt beskrivningen. Vi ser fram emot att höra från dig!


Vi söker en Administrativ assistent inom mode i centrala Göteborg.

Har du ett gott öga för administration och vill jobba med mode och fina kundmöten? Vi söker nu administrativ assistent för ett långsiktigt deltidsuppdrag med bas i Göteborg. Hos oss på Rosenrummet by Invited är service och kundnöjdhet av yttersta vikt och vi ser gärna att du har ett stort intresse för mode. Vi tror att du har ett öga för detaljer och trivs att jobba i en föränderlig miljö.  
Denna roll innebär en assisterande tjänst till stylisterna som jobbar hos oss samt att man hanterar det vardagliga i vår butikslokal. Uppgifterna i rollen är mycket varierande och ingen dag är den andra lik. 


Din profil:
– Gymnasieutbildning – Gärna med inriktning ekonomi eller handel
– Tidigare erfarenhet av antingen administrativt arbete eller butiksarbete 
– Bra koll på och är bekväm med att hantera sociala medier 
– Svenska och Engelska i tal och skrift
– Flexibel, stresstålig, och trivs att jobba i team likväl som enskilt. 

Rollen som Administrativ Assistent hos oss på Rosenrummet innebär att du bland annat kommer att:
– assistera stylister vid Personal Shopping 
– ansvara för kundmöten- beställa och köpa in material till kontoret
– hantera ekonomisysslor 

Om du känner att din profil passar oss så får du gärna skicka ditt CV och Personliga Brev till oss på kontakt@rosenrummet.se. Döp mejlet till ”DITT NAMN – Administrativ Assistent”


Vi söker erfarna Personal Shoppers och Stylister i centrala Göteborg. 


Är du utbildad Stylist eller Personal Shopper och har möjlighet att arbeta frilansande med start mars 2021? Vi söker nu efter erfarna Stylister och Personal Shoppers till ett långsiktigt uppdrag med bas i Göteborg. Hos oss på Rosenrummet by Invited är service och kundnöjdhet av yttersta vikt. I rollen som Personal Shopper hos oss så är kunden alltid i fokus och att lyfta kunds personliga stil hos besöket hos oss.
Vi söker dig som älskar att kombinera försäljning och utmärkt service och som brinner för att ge kunden en shoppingupplevelse utöver det vanliga. 
Rollen innebär att du kommer att samarbeta med en assistent hos oss och med ett större antal butiker för att kunna göra ett plock baserat på kundens stil och behov. 

Kvalifikationer
– Tidigare erfarenhet av styling/personal shopping är ett krav. 
– Utbildning inom styling, personal shopping, mode etc är meriterande 

För att lyckas i rollen ser vi gärna att:
– Du älskar kundmöten och är prestigelös när det kommer till ditt arbete
– Du är van att jobba i högt tempo och i en flexibel roll 
– Du är noggrann och engagerad i ditt arbete
– Du trivs att jobba i ett team men även individuellt

Om du känner att din profil passar oss så får du gärna skicka ditt CV och Personliga Brev till oss på kontakt@rosenrummet.se. Döp mejlet till ”DITT NAMN – Personal Shopper”